Bu─člem geliyor ­čĹž­čĆ╗


Herkese merhaba ­čĹő­čĆ╗ 

 Mutlu bir evlili─čimiz var ve evet art─▒k bu evlili─či bir ├žocukla ta├žland─▒rman─▒n zaman─▒ gelmi┼čti ­čĹ­čĆ╗

─░lk testimi 4. Ay─▒m─▒zda yapm─▒┼čt─▒m .. asl─▒nda bu teste kadar anne olmay─▒ istedi─čimden bile emin de─čildim . Yani hi├ž d├╝┼č├╝nmemi┼čtim . Hala nedenini anlayam─▒yorum testin sonucu pozitif olmas─▒na ra─čmen kan testimizde maalesef gebelik olmad─▒─č─▒n─▒ ├Â─črendik . Bu bizim i├žin bir y─▒k─▒m olmu┼čtu . ├ľzellikle benim i├žin . Hamile oldu─čuma o kadar inand─▒rm─▒┼čt─▒m ki kendimi a┼čermeye bile ba┼člam─▒┼čt─▒m ­čĄŽ­čĆ╗ÔÇŹÔÖÇ´ŞĆ ( ki bence bu a┼čerma durumlar─▒ bende tamamen psikolojik ) 

├ľn├╝m├╝zdeki ay Ramazan ay─▒yd─▒ . Ramazan’─▒n bereketini bilirsiniz . Bu aylar ├žocuklu─čumdan beri benim i├žin hep ├Âzeldir . Rabbimle daha yak─▒n hissederim kendimi bu ayda , ibadetlerimizi yapar ve bolca dua ederiz bu ay ­čÖĆ­čĆ╗ 1 ay boyunca her namaz sonras─▒ Allah ┼čahit bir ├žocuk diledim .. sa─čl─▒kl─▒ , sa─čl─▒ks─▒z hi├ž ay─▒rt etmedim .. e┼čimin 1. Dereceden akrabalar─▒nda engeller var  . Bir ├žocu─čum olucaksa bu risk alt─▒nda olabilirdi . O y├╝Zden hep hay─▒rl─▒s─▒n─▒ diledim ­čÖĆ­čĆ╗ Ramazan ay─▒n─▒n sonunda tekrar test yapt─▒m . Sonu├ž silik ├ž─▒kt─▒ . Tabi bu s├╝re├ž i├žinde b├╝t├╝n hamile anne sayfalar─▒na ├╝ye oldu─čum i├žin bu silik sonucunun da gebelik olarak say─▒ld─▒─č─▒n─▒ zannediyorum . Bir taraftan da manevi yan─▒m o kadar emin ki .. tekrardan kan testinde gebeli─čin olmad─▒─č─▒n─▒ ├Â─črendim . E┼čim ├žok ├╝z├╝ld├╝ . Ben onun ├╝z├╝lmesine Daha ├žok ├╝z├╝ld├╝m ve bu ├žocuk mevzusunu bi rafa kald─▒rmam─▒z gerekti─čini d├╝┼č├╝nd├╝m . Art─▒k konusunu bile konu┼čmak istemiyordum . Allah’tan hay─▒rl─▒s─▒n─▒ diledim . Aradan 2 ay ge├žti ve annem r├╝yas─▒nda benim hamile oldu─čumu g├Ârd├╝─č├╝n├╝ s├Âyledi . Bu konuda hassas oldu─čumu ve konu┼čmak istemedi─čimi s├Âyledim . O heyecanla dayanamay─▒p eline test al─▒p i┼č yerimize gelmi┼č . Testin sonucu negatif ├ž─▒kt─▒ . Tekrardan ├╝z├╝ld├╝m ve e┼čime s├Âylemek istemedim . Sordu─ču zaman test bozuk dedim . Aradan bi ka├ž g├╝n sonra ablam arad─▒ . R├╝yas─▒nda tombul renkli g├Âzl├╝ bir k─▒z ├žocu─ču g├Ârd├╝─č├╝n├╝ s├Âyledi . Bi yandan da e┼čim s├╝rekli diretiyor esra hadi test verelim ben hissediyorum bu sefer hamilesin ­čÖł 21 temmuz g├╝n├╝ i┼č ├ž─▒k─▒┼č─▒ kan testi verdik . Gece saat 1-2 sular─▒ aray─▒p sonucu s├Âyleyeceklerdi . Ben o kadar hamile olmad─▒─č─▒ma inanm─▒┼č─▒m ki sonucu beklemeden uyudum . E┼čim uyumam─▒┼č . Onun seslerine irkildim telefonla konu┼čtu─čunu anlad─▒m ama kendime gelemedi─čim i├žin ne konu┼čuldu─čunu anlayamad─▒m . ─░lk olarak Sonucu s├Âyleyecek ki┼či e┼čime benim hasta oldu─čumu s├Âylemi┼č. E┼čim o kadar hararetli konu┼čuyor ki anlatamam . Alo alo ne hastas─▒ beyfendi e┼čimin neyi var falan diyor ama telefon ├žekmedi─či i├žin adam─▒n sesini alamam─▒┼č olmal─▒ ki telefonu kapatt─▒ . Betinin benzinin rengi hala g├Âzlerimin ├Ân├╝ne gelir . Tekrar arad─▒k ve hi├ž tan─▒mad─▒─č─▒m─▒z bir insan bize d├╝nyan─▒n en g├╝zel haberini verdi . Hamile oldu─čumu ├Â─črendi─čimiz an Duygular─▒m─▒z birbirine kar─▒┼čt─▒ . Sar─▒l─▒p bir g├╝zel a─čla┼čt─▒k . Gecenin bir vakti kim var kim yok herkesi mutlulu─čumuza Ortak ettik . O andan ├Ânce ya┼čad─▒─č─▒m hayat─▒ hayattan saym─▒yorum .. Bu─člem karn─▒ma d├╝┼čt├╝─č├╝ an onunla geli┼čtim ve varoldum . 

Allah’─▒ma binlerce kez ┼č├╝k├╝rler olsun ki bana anneli─či nasip etti. Art─▒k d├╝nyaya daha farkl─▒ bak─▒yorum . Kendimi daha ├žok ├Ânemseyip sevmeye ba┼člad─▒m . Bedenimde benimle atan 2. Bi kalp ta┼č─▒yorum . Ve bana muhta├ž . Benimle varoluyor , benimle besleniyor . Benimle can bulacak ÔŁú´ŞĆ 
Gebeli─čim ├žok rahat ge├žti diyemem . D├╝┼č├╝k tehlikesi ge├žirip 3 ay evde yatt─▒m . Enfeksiyon ve b├Âbrek ta┼č─▒ sorunlar─▒m y├╝z├╝nden s├╝rekli hastanede antibiyotik tedavisi g├Ârd├╝m . 18 kilo ald─▒m . 2 adet 20 lik di┼č ├ž─▒kartt─▒m. Sa├žlar─▒m d├Âk├╝ld├╝ . Ka┼člar─▒m d├Âk├╝ld├╝ . Dolu dolu 37 hafta ge├žirdim diyebilirim . Ama bunun yan─▒ s─▒ra sa─čl─▒kl─▒ beslendim , s├╝rekli spor yapt─▒m . Psikolojik haz─▒rl─▒klar yapt─▒m anneli─če tamamen haz─▒r oldu─čumu Do─čuma gitti─čim an anlad─▒m Ôś║´ŞĆ

06.04.2017 tarihinde b├Âbrek sorunun y├╝z├╝nden hastaneye kald─▒r─▒ld─▒m . Hem b├Âbreklerim ┼či┼čiyor hem bu─člemin sanc─▒s─▒ geliyordu . Hastane olarak tek g├╝vendi─čim ve kendi do─čumumun ger├žekle┼čti─či Hacettepe ├╝niversitesinin ├Âzel b├Âl├╝m├╝n├╝ se├žtim . Daha ├Ânce s├╝rekli geldi─čim i├žin bilinen bi hastas─▒yd─▒m ve herkes bana sanki do─čuracakm─▒┼č─▒m gibi bak─▒yordu ­čÖł doktorum ├ža─č─▒r─▒ld─▒ nts ye ba─člad─▒m . Sanc─▒lar─▒m ├žok fazlayd─▒ . A├ž─▒lmam sadece 2 cmdi . Sabaha kadar bekledik . Sabah Suni sanc─▒ karar─▒ ald─▒k . 10 saat suni sanc─▒ ├žektim . Ac─▒s─▒n─▒ anlatm─▒yorum bile . Son dakikalar art─▒k dayan─▒lmazd─▒ . Maalesef hastane kurallar─▒ gere─čince yan─▒ma kimseyi almad─▒lar  Kendimi kaybetti─čimi hissetti─čim an telefonum titredi . 

  • Seni ├žok seviyorum can─▒m kar─▒m , dayan .

E┼čim bu mesaj─▒ atm─▒┼č ÔŁú´ŞĆ g├Âzlerimden akan ya┼člara engel olamad─▒m . Aradan 2 dakika ge├žmeden herkes bi h─▒┼č─▒mla yan─▒ma geldi . B├╝t├╝n doktorlar asistanlar t├╝m hastalar meraktan kap─▒mdan i├žeri bak─▒yordu . Ne kadar korktu─čumu ifade bile edemem . Hemen beni yana ├ževirdiler . Heryerime de─či┼čik kablolar takt─▒lar . Bi┼čeylerin ters gitti─či belliydi . Sordu─čum halde kimse cevap vermiyordu ve sanc─▒lar─▒m da gitgide dayan─▒lmaz hale gelmi┼čti . Suni sanc─▒ s├╝reci 10 saati ge├žti . Muanelerimde her┼čeyin g├╝zel oldu─čunu s├Âyleyip beni morallendirdiler ama benden sonra gelenlerin hepsi do─čurdu . Sadece ben kald─▒m . Tansiyonumun d├╝┼čt├╝─č├╝n├╝ hat─▒rl─▒yorum . Tekrardan herkes ba┼č─▒mda ve bana sakin olmam gerekti─čini s├Âyl├╝yorlar . Bu─člemin kalbinin durdu─čunu ├Â─črendim . O s─▒ra e┼čimden imza almaya gitmi┼čler . Zaten sanc─▒ boyunca sadece 1 cm a├ž─▒lmam olmu┼č . Acil sezeryana al─▒n─▒yorum . Ellerim ayaklar─▒m tirtirtitriyor. E┼čim  geldi h├╝ng├╝r h├╝ng├╝r .. annem a─čl─▒yor . Ablam a─čl─▒yor . Ben ├žok korkuyorum . Apar topar ameliyat a al─▒nd─▒m . Aradan 10 dakika ge├žmeden doktor g├Âz├╝n ayd─▒n nurtopu gibi bi k─▒z─▒n oldu dedi ­čśóbu─člem o kadar yorgun do─čdu ki a─člayamad─▒ bile . O a─člamad─▒ diye ben a─člad─▒m . Yan─▒ma uzat─▒p g├Âsterdiklerinde anneli─čin b├╝t├╝n sorumlulu─čunu , Onun sevgisini , ┼čevkatini omuzlar─▒ma ald─▒m . Art─▒k bende anne oldum ÔŁú´ŞĆsana s├Âz veriyorum g├╝zel k─▒z─▒m Rabbim ├Âm├╝r verdik├že hep yan─▒nda olucam ­čĹęÔÇŹ­čĹž Sana g├╝zel ahlak vermek i├žin elimden geleni yap─▒cam . Sevginin her ├že┼čitini  yaradana , insana , do─čaya , vatana , bayra─ča … Her┼čeyi y─▒lmadan sana anlat─▒cam .. 

iyiki do─čduk g├╝zel k─▒z─▒m ÔŁú´ŞĆ ne g├╝zel geldin ÔŁú´ŞĆiyiki geldin ­čĹĘÔÇŹ­čĹęÔÇŹ­čĹž

Bir Cevap Yaz─▒n

WordPress.com'da ├╝cretsiz bir web sitesi ya da blog olu┼čturun.

Yukar─▒ ↑

